loading...
تینا شاپ
مهرداد دیندار بازدید : 3 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

در اینجا میخواهم بهترین روش کسب درآمد از اینترنت را برایتان شرح دهم .
این پست برگرفته شده از مطالب و تجربه های دیگر دوستانمون در زمینه ی تبلیغاتیه که مطمئنا پستی مرجع و کامله
در ضمن  وبلاگ
cafeeshop7.mihanblog.com وبلاگ اختصاصی آموزش بازاریابی و کسب درآمد حرفه ای می باشد...میتونید ازونجا اطلاعات بیشتری رو کسب کنید.
*

 
حدودا تیرماه 89 بود که ADSL گرفتم و شروع کردم به جمع آوری اطلاعات در زمینه کسب درآمد از اینترنت . خب بالطبع وقتی بخواهید چیزی را یاد بگیرید گاهی مجبور به هزینه کردن هستید و باید پولی خرج کنید تا چیزی را بدست آورید و من هم فکر میکنم در حدود 50 هزارتومان هزینه کردم . ولی گاهی این هزینه ها واقعا بی مورد است و خود من از اینکه 25 هزار تومان پول بی زبان را به سایت آلفا برتر دادم تا یک سی دی بی محتوا و فعالیتهای بی محتوا تر را یاد بگیرم همیشه خواهم سوخت . یادتان باشد که هیچگاه در هزینه کردن عجله نکنید . بگذریم ، پس از این هزینه ها من کل مطالب جمع آوری شده را پرینت گرفتم که تقریبا 500 صفحه میشد و چون پرینتر دارم ، از این بابت مشکلی نداشتم و این 500 صفحه را فکر میکنم در حدود 3 بار خواندم که البته شاید تنها 100 صفحه از آنها به کارم آمد . در این راه با سایتهای پرداخت به ازای کلیک خارجی و ایرانی آشنا شدم که واقعا کار بیهوده ایه ، و تازه وقتی یکی یکی این سایتها به مشکل میخورند ، متوجه میشوید که چقدر وقت تلف کرده اید . بعضی از اینگونه سایتهای خارجی در پایین ذکر شده ، ولی از من میشنوید دنبال این کار نرید . چون تنها وقت تلف کردن است . شاید از این سایتها پولی کسب کنید ، اما آنقدر نیست که بتواند شما را خوشحال کند . من از onbux و thebuxgroup هر کدام 11 دلار درآمد کسب کرده ام ، و هم اکنون هم دارم ادامه میدهم تا بلکه روزی ایران از تحریم خارج شود و آنها را بگیرم ، البته اگر بدهند. ( باید خیلی وقته پیش ویرایش میشد چون خیلی وقته که ادامه نمیدم و این کارها را بیهوده میدونم ) خب ، کاری که شما را خیلی زود خوشحال خواهد کرد و طعم اولین درآمد را زودتر از آنچه که فکرش را بکنید خواهید چشید ، بازاریابی برای فروشگاههای معتبر است . اگر تازه کار هستید باید تبریک بگم که هنوز وقتی را هدر نداده اید . چون راه اصولی پول درآوردن را بزودی خواهید فهمید .  خود من تقریبا از اواسط آذرماه پس از خواندن جزوه ها شروع کردم و هم اکنون که این مطالب را که در اواسط دیماه هست مینویسم 100 هزار تومان درآمد کسب کرده ام . می گوئید لابد چقدر کم . اما من میگم زیاده . چون وقتی 5 ماه بدون بدست آوردن دیناری وقت صرف کنید ، آنوقت می فهمید که چه شیرین است که در عرض یکماه صد هزار تومان کاسب شوید. ضمنا این 2 مطلب را هم بگویم که :

1-    بیشتر زمان این یکماه به انجام مطالبی که در جزوه ها آموخته بودم اختصاص یافت تا آنها را به کار بندم .

2- بعضی از محصولات به تایید نرسید و بعضی ها هم برگشت خورد . که اگر اینگونه نمیشد ، چیزی در حدود 200 هزار تومان درآمد داشتم.

سایتهایی که در پایین ذکر میکنم خودم عضو هستم و به راحتی میتوانید از آنها درآمد کسب کنید . از اینترنت میشود از راههای بسیاری درآمد کسب کرد ، اما با توجه به تحریمها و فیلترهایی که در حال حاضر در کشور ما وجود داره ، بازاریابی و ایجاد فروشگاه بهترین راه کسب درآمد میباشد .

من میتوانم این تضمین را به شما بدهم که با دانستن این موضوع تنها 30 ساعت با اولین درآمد فاصله دارید . منظورم اینه که حالا تنها باید 30 ساعت زمان بذارید و کارهایی که میگم را انجام دهید تا نتیجه حاصل شود . نیازی به ساخت وبلاگ نیست ، چون این کار هم زحمت زیادی داره و هم اینکه میبایست وبلاگتان بازدید کننده های زیادی داشته باشه تا نتیجه حاصل بشه. البته منظورم در شروع کار است . شما بعنوان اولویت دوم میبایست با ایجاد یک وبلاگ به درآمد بیشتر خود کمک کنید . خب اگر ساخت آنرا نیز ندانید ، آنرا نیز آموزش خواهم داد .

لازم می دونم این نکته را یاد آور شوم که 30 ساعت حداقل زمانیست که شما باید بگذارید و پس از آن هر چه زمان بیشتری تلاش کنید ، در واقع به کسب درآمد بالاتر و بهتر خود کمک کرده اید . من برای خودم 2 ماه زمان داده ام تا به کسب درآمد 500 هزار تومانی برسم . و به همین خاطر با توجه به اینکه شغلم خستگی زیادی برام در پی داشت و وقت زیادی از من رو میگرفت ، تصمیم گرفته ام تا 20 روز مرخصی بگیرم و با قدرت به این کار بپردازم . و مطمئنم پس از این زمان دیگر کارها روی روال افتاده و دیگر نیازی به وقت گذاشتن زیاد نیست شاید روزی نیم ساعت کفایت کند. خوبی این کار اینه که شما پس از انجام این مراحل در هر کجا که باشید : مهمانی ، مسافرت ، توی استخر ، در خواب ناز ، سر سفره و یا هر کار دیگر در واقع دارید کسب درآمد میکنید . دوم دیماه با خانواده رفتیم خونه پدرم وقتی برگشتیم 3 تا سفارش برام ثبت شده بود. و این را هم بگویم تا حالا بیشترین درآمدم در تاریخ 10 دیماه بود که بالای 40 هزار تومان پورسانت سفارشاتم شد . این درحالیست که من هنوز بعضی کارها رو انجام نداده ام ، و تنها از یک روش بازاریابی استفاده کرده ام .

برای عضویت در این سایتها حتما باید یک ایمیل داشته باشید که اگر ندارید این کار را به راحتی میتوانید از طریق سایت یاهو انجام دهید . اگر به این کار آشنا نیستید در قسمت پیوندهای روزانه 2 لینک از دو سایت با نام طریقه ساخت ایمیل در یاهو برایتان گذاشته ام بر روی آنها کلیک کنید . دیگر اینکه باید حتما کارت عضو شتاب سیبای بانک ملی با نام خودتان داشته باشید . اگر ندارید هر چه زودتر اقدام کنید . اگر خواستید از کارتهای افراد خانواده استفاده کنید حتما با نام آنها نیز در سایتها ثبت نام کنید . (مهم)

خب شما پس از عضویت باید کارهایی را انجام دهید. که این کارها بسیار ساده هستند . اصلا فکر نکنید که از عهده این کار بر نمی آیید . چون ساده تر از اون چیزیست که فکر میکنید . فقط برای شروع قدری باید زمان بگذارید .

کارهایی که میشود انجام داد تا فروش بیشتری ایجاد کند را برایتان میگویم . منتهی در مطالب سه روش برای ایجاد فروش بیشتر که آنها نیزدارای رمز میباشند و تنها کسانیکه از طریق لینکهای زیر ثبت نام کنند میتوانند به آنها دسترسی داشته باشند . من از بعضی بازاریابهای قدیمی که سئوال میکردم چگونه به این فروش رسیده اند میگفتند که ماههای اول حتی 4 ماه اول اصلا درآمدی نداشته اند . با این حساب به خودم امیدوار شدم که راه خوبی را برای این کار برگزیده ام که در ماه اول این درآمد را کسب کرده ام . تصمیم گرفته بودم که اولین درآمدم را یک عینک شنای خوب بگیرم که  شکر خدا این کار را نیز کردم . حالا من آماده ام که تمام اطلاعاتم ، که شما را خیلی زود به درآمد خواهد رسانید را در اختیارتان قرار دهم .  

اگر واقعا میخواهید از اینترنت درآمد کسب کنید و آمادگی آنرا دارید ، زمان را از دست ندهید . چون این بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت در حال حاضر میباشد . من هم هر کمکی از دستم بر بیاد برایتان انجام میدهم . پیروزی زمانی حاصل میشود که شما ترس و دو دلی را از وجودتان دور کنید و قدم اول را بردارید . شاید بعضی کارها در ظاهر به نظر سخت بیاد ، اما همین که پا پیش گذاشتید درهای موفقیت یکی یکی به رویتان باز میشود و هر چه را که به دنبالش هستید خودش را نمایان میسازد . باز هم میگویم روی کمک من میتوانید حساب کنید .

موفق باشید

پس برای شروع در هر کدام از سایتهای زیر که خواستید ثبت نام کنید. پس از کلیک بر روی نام سایتها وارد سایت مورد نظر میشوید . در صفحه اصلی سایت به دنبال نامهایی از قبیل ( بازاریابی ، همکاری در فروش ، کسب درآمد و یا ثبت نام بگردید ، و فرمی که در پایین صفحه میباشد را پر نمایید ). روش ثبت نام را در مطلبی دیگر با عنوان طریقه ثبت نام در سایتهای کسب درآمد توضیح داده ام . البته کار سختی نیست و شما خودتان هم به راحتی میتوانید ثبت نام کنید ، و آن توضیح را فقط جهت کسانیکه با اینترنت تازه آشنا شده اند گذارده ام



لینک ثبت نام بهترین سایتهای کسب درآمد :

1-- آمازون : پس از ثبت نام 2500 تومان به پنلتان افزوده میگردد که واقعا عالیست
بهتون پیشنهاد میشه حتما تو این سایت عضو بشید...پورسانت های خوبی در اختیارتون میذاره




2 - حجره : سایتی با قیمتها و پورسانتهای مناسب



3_ایران مارکت سنتر:یکی از معتبرترین سایت های موجود کسب درآمد، من خودم تازه عضوش شدم و هنوز زیاد باهاش کار نکردم،ولی مثل اینکه تبلیغات بروزی داره و مفیده واسه تازه کارها!

4-- فروتل : در هنگام ثبت نام 5000 تومان به پنلتان اضافه میکند


5- تاجر: مدیرش همان مدیر سایت پارسیس است
که فعلا خود سایت پارسیس فقط بازاریاب های حرفه ای میگیره و عضویت آزاد نداره


واسه اینکه پیشرفت کنید باید تو همه سایت ها عضو بشید بهتره
اما اگه میخواید کم کم پیشرفت کنید و متوالی،یکی یکی شروع کنید

آدرس های جدید سایت ها  نیز به زودی اضافه میشه
منتظر باشید



*****
خوب اینم ازین
مطالب جدید و بروز در همین پست اضافه خواهد شد

 

فایل راهنمای آموزشی کسب درآمد از اینترنت(pdf)

 

آموزش تبلیغات و افزایش فروش در اینترنت(فایل pdf)

 

آموزش کار با پنل بازاریابی سایت بازاریابی تاجر برای افزایش درآمد در اینترنت



تبلیغات در دنیای مجازی چگونه است؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 55